Hoe kan een haven een jongere doelgroep gaan aanspreken door middel van de marketingcommunicatie? Die vraag wil Meaghan van Winkel beantwoorden in haar afstudeeronderzoek. Aan waterrecreanten de vraag om een korte enquête in te vullen om zo te helpen met het onderzoek.
Doel onderzoek
Het onderzoek wordt verricht in opdracht van Delta Marine en draait om de vraag hoe een nieuwe doelgroep aangesproken kan worden. Daarnaast beoogt het onderzoek meer inzicht te geven in wie de huidige doelgroep is en wat de behoeften zijn van de nog niet bereikte doelgroep watersporters.
Toerisme Management
Het afstudeeronderzoek wordt uitgevoerd door Meaghan van Winkel, student Toerisme Management aan de Breda University of Applied Sciences. Uw gegevens zijn alleen zichtbaar voor de onderzoeker en de onderzoeksresultaten worden niet gedeeld met derden of buiten het onderzoeksteam. De enquête bestaat uit 24 vragen en is voor ieder anders qua invultijd.
Vul de enquête nu in!
© Foto door Fonsi Fernández op Unsplash